Centra logistyczne

Oferować wartość dodaną. Po prostu.

Już od dziesięcioleci projektujemy rozwiązania dla najróżniejszych branż, zastosowań i zakresów: to nasze doświadczenia w systemach logistycznych i efektywnych systemach logistycznych, które można wykorzystać.

Third Party Logistics, nazywana też „Fourth Party Logistics“, „Fifth Party Logistics“ lub „Lead Logistics Provider“, jest gałęzią gospodarki z najlepszymi widokami na przyszłość: coraz więcej przedsiębiorstw dochodzi do wniosku, że muszą skoncentrować się na swych głównych kompetencjach i całkowicie wyłączają logistykę na zewnątrz. Stawia to Państwa jako usługodawcę w zakresie logistyki przed nowymi wyzwaniami i otwiera atrakcyjne szanse na przyszłość. Jeżeli eksploatują Państwo magazyn centralny, czy oferujecie błyskawiczny serwis części zamiennych, jako stacja rozdzielcza dbacie o maksymalny workflow, czy też wynajmujecie maszyny i wyposażenie, korzystajcie z naszych doświadczeń w różnych branżach, zadaniach i przypadkach specjalnych oraz zaoferujcie klientom maksymalny serwis wzdłuż całego łańcucha dostawczego.

 

 

Serwis, który przekona klientów

Czy może być trochę więcej? Wspólnie z Państwem zaprojektujemy efektywne rozwiązania wszystkich zadań logistyki magazynowej i dystrybucyjnej łącznie ze składowaniem pośrednim, dysponowaniem i załatwianiem zwrotów. Nie tylko to: zaoferujcie Państwo klientom wartość dodaną, np. w postaci kontroli jakości i funkcji, prac wyposażeniowych, konserwowania i rozkonserwowania, zarządzania naprawami, pakowania, odpraw celnych, nadzoru nad akredytacją i wiele innych. Pokażemy Państwu, jak się to robi.



Elastyczni i otwarci na wszystko

Nasze rozwiązania mogą zostać włączone do każdego systemu logistycznego, jako efektywny magazyn, w produkcji lub jako bufor wysyłkowy. Oprogramowanie Kardexu do zarządzania magazynem i urządzenia typu Pick-and-Place gwarantują ponadto bezpieczne zmagazynowanie i pobranie także w momentach najwyższych obciążeń.

Myślmy o przyszłości

Niezależnie od tego, czy świadczycie Państwo usługi jednemu klientowi, czy jest ich wielu: zwracamy uwagę na to, aby Wasze urządzenia były otwarte na nowe zlecenia – na przykład z punktu widzenia różnorodności artykułów czy zyskowne serwisy „add-on“. Porozmawiajmy o tym.